.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شناسایی واحدهای توزیع سبد کالا در ساری

 شمال نیوز: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری از شناسایی واحدهای توزیع سبد کالا در مرکز استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی، اسماعیل هادی نژاد ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری صنعت، معدن و تجارت ساری اظهار کرد: در راستای پیگیری نحوه اجرای طرح تأمین و توزیع سبد کالای رایگان دولت به منظور انجام هماهنگی های لازم جهت انجام بهینه آن در سطح شهرستان، با دعوت از مدیر عاملان فروشگاه های زنجیره ای طرف قرارداد طرح و نیز فرمانداری های شهرستان ساری و میاندرود هم اندیشی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

وی افزود: همه عاملان توزیع سبد با نصب بنر مبنی بر اینکه در این مکان سبد کالای رایگان توزیع می شود، بر روی درب ورودی واحد ها به نحو مطلوب اطلاع رسانی می کنند.

هادی نژاد تصریح کرد: جهت تسهیل در امر توزیع از حیث موقعیت جغرافیایی، ترتیبی اتخاذ شد که علاوه بر فروشگاه های زنجیره ای و بزرگ نسبت به شناسایی برخی از خواربارفروشی ها اقدام لازم انجام تا در صورت ضرورت، توزیع سبد کالا در این مکان ها نیز صورت پذیرد.

وی با اعلام آمادگی کامل اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان در توزیع سبد کالا، از شهروندان خواست تا بدون شتاب در زمان اعلامی جهت دریافت سبد رایگان با عاملان توزیع و بازرسان این اداره همکاری لازم صورت گیرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ساری با اشاره به اهمیت توزیع بهینه سبد کالای رایگان دولت با توجه به محدودیت زمانی خاطرنشان کرد: با اتخاذ تصمیمات لازم سعی شده  تا دسترسی اقشار هدف طرح به سبد کالا در بخش های مختلف شهرستان ساری و نیز میاندرود با سهولت انجام شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 11 بهمن 1392
مگر ارزش سبد کالا چقدر هست که از چند ماه پیش میگین مگر دولت قبلی نمیداد اون بیچاره با دعوا و نزاع با مجلس به همه عیدانه میداد اینقدر مردم را به بازی نمیگرفت تازه به قول دولتمردان یازدهم مجلس با دولت قبلی تعامل بیشتری داشت!
نا شناس 12 بهمن 1392
اين كارها پوپوليستي نيست چون اين دولت انجام مي دهد كرامت كارمندان رادرصف ها خواهيم ديد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.036 seconds.